- نویسنده : رویداد آنلاین
- 23 دسامبر 2020
- کد خبر 14084
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارتنو، با تاکید بر توجه جدی به امر مشتری مداری گفت: خدمت رسانی درشأن بیمهگذاران از اصول اساسی تجارتنو بوده که با حمایت هرچه بیشتر از شعب، خدمات بیمهای از سوی پرسنل شرکت بهتر و مطلوبتر به مشتریان ارائه خواهد شد.
به گفته ابراهیم غلامی، در این راستا برحسب دستور مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو، مرحله دوم تجهیز ناوگان در دستور کار قرارگرفته و به مرحله اجرایی رسید.
وی، حمایت و پشتیبانی از شعب شرکت بیمه تجارتنو را اقدامی مستمر اعلام کرده وگفت: تامین امکانات مورد نیاز شعب سراسرکشور، دردستیابی آنها به اهداف تدوین شده شرکت و تحقق پرتفوی مورد نظر امری بسیار موثر است.
به گفته غلامی، با هدف حمایت از تولید ملی، در مرحله اول این طرح نیز ۱۰ دستگاه پژو پارس خریداری و تحویل شعب سراسر کشور شده است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=14084