×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
سامانه ۱۳۷ از گزینه‌های مهم تب‌سنجی وضعیت شهرداری است

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  همزمان با سوم دی ماه پانزدهیمن سالروز تاسیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در این سامانه گفت: تاسیس و راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ از اقدامات خوب در شهرداری تهران بوده که آثار آن همچنان باقی است.

 

وی ایجاد آرامش، تامین رضایت خاطر مردم و سعه صدر در دریافت و پیگیری موضوعات توسط همکاران شاغل در ۱۳۷ را مهم برشمرد و افزود: وقتی می‌گوییم ما برای مردم اهمیت قائلیم، مصداق این اهمیت در سامانه ۱۳۷ بروز پیدا می کند و میزان رضایت‌مندی شهروندان مستقیما به فعالیت این سامانه مربوط است.

 

شهردار تهران سامانه ۱۳۷ را یکی از گزینه‌های مهم تب‌سنجی وضعیت شهرداری و همچنین ارزیابی عملکرد مدیران شهری دانست و تصریح کرد: تحلیل گزارشات دوره‌ای سامانه ۱۳۷ و فراوانی در برخی از موضوعات نشان دهنده حساسیت مردم نسبت به موضوع و رفع مشکلات است و همین موضوع باعث کاهش ۲۰ درصدی تماس‌های شهروندان با این سامانه شده است.

 

حناچی در ادامه اعلام کرد: اخیرا با پدیده سرقت تجهیزات شهری مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی مواجه هستیم و لازم است در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشیم و اگر گزارش هایی در این زمینه آمد مطمئن باشید پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.