×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جلسه تودیع مدیر سابق و معارفه مدیر جديد شعب استان فارس

به گزارش “سیمای اقتصادی”   در این جلسه که با حضور عیسي عضو هيأت مديره، يوسف نجدي مدير امور استان‌ها و منصور فرجي مهماندار رئيس اداره توسعه سرمايه انساني برگزار شد، غلامرضا مختاري گزارش عملکرد دوره خدمت خود به‌عنوان مدير استان فارس را ارائه داد.

سپس نجدی، مدیر امور استان‌ها در خصوص آمار و منابع بانک و استان فارس، شرایط و جایگاه استان فارس در کشور و بهبود عملکرد شعب و به تبع آن استان فارس مطالبي را مطرح کرد.

در ادامه جلسه امامی، عضو هیأت مدیره و عضو ناظر استان فارس ضمن ارائه گزارش مبسوط و کاملی از عملکرد مديريت استان و بر وجود منابع فوق‌العاده ‌‌در استان فارس و تلاش بيشتر براي جذب منابع و همچنين افزايش تعداد شعب در سطح استان و تجهيز شعب تأکيد و راهکارهاي عملياتي براي بهبود عملكرد شعب استان ارائه كرد. در پايان نيز از زحمات مختاري در مدت زمان حضور در بانك مهر ايران تقدير و به شمس‌الديني براي حضور در پست جديد تبريك گفت.

بهزاد شمس‌الدینی مدیر شعب استان فارس نیز از زحمات و تلاش‌هاي مختاري در مدت زمان تصدي پست مديريت قدرداني و ابراز اميدواري کرد که روند رو به رشد استان فارس با سرعت بيشتر براي دستيابي به اهداف تعيين شده، طي شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.