×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهدای نمادین گواهینامه‌های بيمه خانه‌هاي روستايي سيستان و بلوچستان

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   در این مراسم که برای اهداي نمادين گواهينامه‌هاي بيمه خانه‌هاي روستايي و تقدير از اقدام شايسته و خداپسندانه بانک مهر ايران برگزار شد، مسئولان مختلف استاني از جمله عبدالرحمن شهنوازي معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري زاهدان، آرش جمال‌زهي مديرکل امور روستايي و شوراهاي استانداري، تعدادي از فرمانداران، بخشداران و دهياران و همچنين مسعود مسعودي مدير شعب بانك مهر ايران در استان سيستان و بلوچستان حضور داشتند.

 

مسعودی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های مسئولیت اجتماعي بانک مهر ايران اظهار کرد: اين بانک به‌عنوان اولين بانک تخصصي قرض‌الحسنه در كشور، اقدامات ارزنده‌اي را براي حمايت از هموطنان عزيزمان در مناطق محروم انجام داده كه بيمه بازسازي و تجهيز حدود ۳۰۵هزار خانه روستايي در استان سيستان و بلوچستان يكي از اين اقدامات است.

وی ادامه داد: بانک در این طرح روستاهای استان‌های سيستان و بلوچستان، خراسان جنوبي و ايلام را تحت پوشش بيمه حوادث و بلاياي طبيعي قرار داده است.

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان افزود: از دیگر اقدامات شايسته بانک مي‌توان به صرف مبالغ جمع‌آوري شده از محل وجه التزام در چارچوب مسئوليت اجتماعي براي نخستين بار درکشور و همچنين ساخت مدرسه ۴ کلاسه در يكي از محروم‌ترين مناطق كشور، يعني در استان سيستان و بلوچستان روستاي كهناني‌كش بخش دشتياري چابهار اشاره كرد.

در ادامه مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ضمن تشکر از این طرح ارزنده بانک عنوان کرد: طي بلاياي طبيعي سال‌هاي اخير در استان از جمله سيل سال گذشته، خسارت عمده‌اي به مردم و استان وارد شده که بانك مهر ايران با اين اقدام ارزنده مي‌تواند در تسريع و تسهيل جبران خسارت‌هاي ناشي از وقوع حوادث طبيعي نقش به‌سزايي ايفا كند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداري سيستان و بلوچستان نيز در اين مراسم ضمن تقدير از اين اقدام خيرخواهانه و شايسته بانک مهر ايران بيان کرد: از آنجايي که بلاياي طبيعي مانند سيل و زلزله هر سال در استان اتفاق افتاده و روستاييان همواره دچار خسارت و مشكلات مالي مي‌شوند، اين اقدام خداپسندانه بسيار ضروري بوده است.

جمال‌زهی افزود: از همه هم‌استانی‌های عزیز در حوزه شوراها، دهياري‌ها و بخشداري‌هاي سيستان و بلوچستان درخواست مي‌کنيم در فرآيند اجرا و تکميل اين طرح ارزشمند مشارکت لازم را با دستگاه‌هاي دست‌اندرکار و بانك مهر ايران داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.