×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
زیبایی چهره شهر یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری منطقه ۲۲ است

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   بابک جعفریان، مشاور عالی شهردار منطقه ۲۲ در نشستی با مدیران شهری این منطقه، طی سخنانی گفت: زیبایی چهره شهر، یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری منطقه است و در این راه برنامه‌ریزی های خوبی را به نواحی ابلاغ کرده ایم به نحوی که شهرداران نواحی به پاکسازی فضاهای عمومی اهمیت بیشتری بدهند و در حفظ و نگهداری آن کوشا تر باشند.

او در ادامه با بیان اینکه در این روز های کرونایی شهروندان به فضاهای سبز و عمومی پناه می آورند و ما باید میزبان خوبی برای آنان باشیم، ادامه داد: ما نباید درگیر روزمرگی شویم و می بایست هر روز خود را با برنامه‌ریزی های جدید و اقدامات نوین که به نفع شهروندان است مهیا به خدمت به آنها کنیم.

جعفریان با بیان اینکه بازدید میدانی از مهمترین و اصلی‌ترین شیوه مدیریتی برای درک از موضوعات و مشکلات نواحی است، افزود: حضور در محلات و دیدن موضوعات و مشکلات از نزدیک، در نواحی تاثیر بسزایی در حل مسائل دارد.

او با بیان اینکه، گذشته چراغ راه آینده است، ادامه داد: ما باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و از آنها درس بگیریم تا آینده روشنتری داشته باشیم.

جعفریان ضمن اشاره به حریم منطقه که از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: حریم منطقه را مانند خود منطقه می بینیم و با مدیریت صحیح و مستمر اتفاقات خوبی در حریم رقم خواهیم زد.

مشاور عالی شهردار منطقه۲۲ در ادامه افزود: نظارت بر حریم منطقه را باید شهرداران نواحی به همراه حریم بانان انجام دهند.
او با بیان اینکه عملکرد شب در منطقه باید به مانند عملکرد روز باشد، گفت: همکاران شیفت شب در منطقه باید با هوشیاری بیشتر و طبق آموزش های دیده شده انجام وظیفه کنند.

جعفریان از شهرداران نواحی خواست تا با دقت و تسلط کارشناسانه بیشتری نیروهای خود را اداره کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.