×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نمایشگاه کتاب در کووه ای با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   علیرضا کمساری با بیان این مطلب اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه های مختلف مذهبی، ادبی، داستانی، کودک و نوجوان و… جهت استفاده علاقه مندان عرضه شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و با همکاری موسسه فرهنگی هنری دریای علم و اندیشمندان برتر قشم و با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با توجه به شرایط ویژه این روزها، این نمایشگاه در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار گردید.

به گفته کمساری؛ هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در روستای کووه ای، فراهم نمودن امکان دسترسی ساکنان نقاط مختلف جزیره و جلب توجه افکار عمومی و جوامع محلی به مقوله کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های فرهنگی جزیره بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فرهنگ عمومی افراد و جوامع محلی پیش نیاز پیشرفت و توسعه جامعه است و ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدامی ارزشمند در جهت افزایش سطح فرهنگ عمومی به واسطه کتابخوانی برای نسل آینده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.