- نویسنده : رویداد آنلاین
- 31 ژانویه 2021
- کد خبر 15752
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” وی تاکید کرد: مردم نیاز به آموزش دارند و این موضوع باید با استفاده از ابزارهای مختلف در آن ها نهادینه شود و قطعا خلق عروسک و دیگر تولیدات فرهنگی می تواند بسیار موثر و قابل توجه باشد.
صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز در این نشست گفت: برای تحقق کامل طرح کاپ نیاز به حضور و همراهی هنرمندان داریم و می خواهیم بسیاری از حرف ها و دغدغه ها از طریق این عروسک به مخاطبان کودک و نوجوان زده شود.
نرگس رجایی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند نیز در این نشست تاکید کرد: سازمان مدیریت پسماند مصمم است با بهره گیری از شخصیت کارتونی و عروسکی کاپی نسبت به آموزش، اطلاع رسانی و انتقال نکات و مفاهیم مهم و کاربردی مدیریت پسماند به گروه های مخاطب شهروندی به ویژه کودکان و دانش آموزان اقدام کند.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=15752