×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری این منطقه گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی با محوریت انقلاب شکوهمند اسلامی از مهمترین برنامه های شهرداری منطقه است و در نشستی که با امام جماعت مسجدالنبی(ص) در منطقه۸ داشتیم، مقرر شد فعالیت های مشترکی با استفاده از ظرفیت های مردمی و البته رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

رنجبریان افزود: دهه فجر امسال با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم با پرهیز از تجمعات، برنامه‌های جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به شیوه‌ای متفاوت و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی کاشانی ،امام جماعت مسجدالنبی(ص)نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تلاش داریم تا در این ایام و همزمانی این دهه با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، برنامه‌های کانون مسجد توسعه یافته و در برگیرنده تمام شهروندان به خصوص نوجوانان و‌جوانان باشد.

موسوی کاشانی ادامه داد: هدف ما این است که شور و نشاط اجتماعی، در دهه مبارک فجر در جامعه ایجاد شود. همچنین همزمانی جشن پیروزی انقلاب و میلاد حضرت فاطمه(س) باید گامی برای ترویج فرهنگ اسلامی در بین مردم باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.