×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
کتابها می توانند پازلی از دوره هنری تهران را رقم بزنند

به گزارش   “سیمای اقتصادی” برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم رونمایی از کتاب “طهران در قاب کاشی” با موضوع نگاهی به کاشیکاری دوره قاجار در تهران گفت: این کتاب سرآغاز پرداختن به موضوع کاشیکاری از دوره قاجار به بعد و همچنین از دوره ناصرالدین شاه به بعد است .

وی با اشاره به اینکه یکی از کاشیکاری های ساختمان اتحادیه هم در کتاب استفاده شده است، افزود: امیدوارم این کتاب باعث شود که به ارتباطات بین نسلی ما بیشتر پرداخته شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه با انتشار این کتابها به سوالات بسیاری پاسخ داده می شود، تصریح کرد: کتابها می توانند پازلی از دوره ی هنری تهران را رقم بزنند .

ضرغامی با تاکید بر اینکه باید اقداماتی انجام دهیم که فاصله نسل های جوان ما با تاریخ تهران کمتر شود، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم موضوع اسناد تاریخی تهران و هر آنچه که به این شهر و معرفی آن مربوط می شود را تصویری و مکتوب کنیم.

وی گفت: امیدواریم با اقداماتی که انجام می دهیم بتوانیم پاسخگوی نیازهای شهروندان باشیم. بر این عقیده ایم که با انتشار این نوع کتاب ها اگرچه به سوالات زیادی پاسخ داده می شود اما به همان اندازه هم سوالاتی در ذهن مخاطبان ایجاد می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران یادآور شد: انتشار کتاب طهران در قاب کاشی جرقه ای است که می تواند پازلی از اتفاقات هنری تهران را در یک دوره ی خاصی رقم بزند و از این جهت بسیار خوشحالیم که موفق به انتشار این کتاب ارزشمند شدیم.

ضرغامی عنوان کرد: امیدوارم انتظاری که از خانه تهران در مورد پرداختن به گذشته، حال و آینده تهران و همچنین ارتباط بین این ۳ اصل وجود دارد را بتوانیم به خوبی برقرار کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.