×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
هرماه یک نوآوری دردستورکار ۱۴۰۰  کارکنان بیمه تجارت‌نو

به گزارش   “سیمای اقتصادی”  دکتر نیما نوراللهی درهمایش سراسری مدیران شعب بیمه تجارت‌نو، با رویکرد برنامه محوری و مانع‌زدایی درشهر مشهد مقدس، تصریح کرد که در دو سال و نیم گذشته، سرمایه شرکت از ۱۲۵ به ۱۵۷ میلیارد تومان از محل سود انباشته افزایش یافته و قرار است سرمایه شرکت به بالای ۵۰۰ میلیارد تومان هم برسد .

به گفته وی، با این افزایش سرمایه، بیمه تجارت‌نو در زمره پنج شرکت برتر صنعت بیمه قرار خواهد گرفت و ظرفیت اتکایی خوبی هم برای خود به دست خواهد آورد .

وی، صاحبخانه کردن تک تک کارکنان شرکت بیمه تجارت‌نو را یکی از آرزوی‌های خود از زمان پیوستن به این شرکت بیمه‌ای دانست و اذعان داشت که با هدف حمایت بیشتر از کارکنان شرکت، به تازگی صندوق تامین آتیه کارکنان هم راه اندازی شده است .

نوراللهی افزود:مدیریت شرکت بیمه تجارت نو،به دنبال آن است تا با راه اندازی صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان،به فراخور توان کارکنان،صاحبخانه شدن کارکنان را هم تسهیل کند .

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو، با برشمردن سیاستهای کلی شرکت درسال جاری، همه مدیران واحد ها را مکلف کردتا ماهیانه یک طرح نوآورانه را برای  اجرایی کردن درشرکت، پیشنهاد و در صورت تایید، اجرایی کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.