گروه : اقتصادی / صنعت معدن تجارت
- نویسنده : رویداد آنلاین
- 17 آوریل 2021
- کد خبر 17826
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” با این حکم، حوزه مسوولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی تثبیت شد، حوزه برند نیز به عنوان یکی از مأموریتهای اصلی روابط عمومی تعریف شد و حوزه بینالملل نیز همچنان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی باقی مانده و بر آن تاکید شد.
اجرای برنامه های مسوولیت اجتماعی با هدف توسعه پایدار و افزایش رضایتمندی مردم مناطق همجوار صنعت در دوره مدیریت فعلی هلدینگ خلیج فارس؛همواره دارای اولویت و توجه ویژه مدیران این شرکت بوده است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=17826