×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 22 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
بهره‌برداری از پايگاه داده‌هاي مشتري بیمه کوثر براي نخستین‌ بار در صنعت بيمه

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، به منظور تكميل چرخه خدمات مشتريان شركت و فراهم کردن عدالت در خدمت‌دهي اعم از صدور، خسارت و ارزيابي خدمات كاركنان از منظر مشتريان و ذي‌نفعان با بهره‌گيري از  دانش روز و با استفاده از فن‌اوری‌های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهره‌برداری رسید.

 

احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه   ۱۳۹۹ در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه‌های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه‌نویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مديران ارشد شركت قرار می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شرکت به فراخور نیاز می‌توانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخش‌های شرکت بهره ببرند.

 

معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همكاران معاونت فن‌اوري اطلاعات و توسعه زيرساخت و همچنین حمايت‌هاي مديرعامل شركت براي فراهم‌سازي چنين فرصتي قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.