گروه : اقتصادی / بانک و بیمه
- نویسنده : رویداد آنلاین
- 19 آوریل 2021
- کد خبر 17911
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، به منظور تكميل چرخه خدمات مشتريان شركت و فراهم کردن عدالت در خدمتدهي اعم از صدور، خسارت و ارزيابي خدمات كاركنان از منظر مشتريان و ذينفعان با بهرهگيري از دانش روز و با استفاده از فناوریهای نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهرهبرداری رسید.
احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه ۱۳۹۹ در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانههای مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامهنویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مديران ارشد شركت قرار میدهد.
وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیمسازان و تصمیمگیران شرکت به فراخور نیاز میتوانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخشهای شرکت بهره ببرند.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همكاران معاونت فناوري اطلاعات و توسعه زيرساخت و همچنین حمايتهاي مديرعامل شركت براي فراهمسازي چنين فرصتي قدردانی کرد.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=17911