×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جوادی‌یگانه پاسخگوی مشکلات یکصد شهروند شد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  نخستین جلسه ارتباط مستقیم مرکز نظارت همگانی(۱۸۸۸) با موضوعات فرهنگی و اجتماعی با حضور محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیران حوزه در سالن جلسات معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه بیش از یکصد شهروند سوالات و درخواست های خود را مطرح کردند و جهت پاسخگویی به مدیران مربوطه ارجاع داده شدند.

محمدرضا جوادی یگانه درباره عمده سوالات پرسیده شده شهروندان در نخستین جلسه ۱۸۸۸ سال جدید گفت: محور موضوعات اصلی مطرح شده از سوی شهروندان درخصوص بیماری کرونا بوده و بیشترین تعداد سوالات مطرح شده نیز در خصوص دلایل تعطیلی سرای محلات بوده است.

وی ادامه داد: تعدادی از سوالات مطرح شده در جلسه امروز نیز مربوط به عملکرد معاونت های اجتماعی مناطق ۲۲گانه بوده که پاسخگویی این سوالات نیز انجام گرفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از مشارکت شهروندان در حل مسائل اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر تهران ابراز خرسندی کرد و گفت: ارتباط مستقیم از طریق سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ با شهروندان بسیار مفید و مثمر ثمر است به ویژه آنکه فرصتی فراهم می کند که دغدغه مند بودن شهروندان و مطرح شدن مشکلات اجتماعی به شکل مستقیم به گوش مدیران برسد تا ایجاد انگیزه شود که این مشکلات در اسرع وقت برطرف شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.