×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
واكسيناسيون همكارانم در شهر زیر زمینی را پیگیری مي كنم

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه پيگير واكسيناسيون کارکنان شهر زیر زمینی است افزود: اميدواريم امسال اثرات كروناكمرنگ تر شود و هرچه زودتر برای واکسیناسیون افرادی که در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند اقدامی انجام گیرد.

 

‎وی تصریح کرد: همكاران ما در ايستگاه ها و راهبران  همانند کادر درمان در خط مقدم‌ خدمات رسانی هستند و روزانه با تعداد قابل توجهی از مسافران سروکار دارند.

نوبخت در ادامه با اشاره به اينكه اولویت اول شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزایش بهره وری است گفت: نتیجه عملکرد ما در شهر بسیار تاثیر گذار است و این موضوع در ایام کرونا بیش از پیش نمایان شد و ما سعي كرده ايم با استفاده حداكثري از ظرفيت ناوگان بهترين خدمات را ارئه دهيم.

مديرعامل شركت بهره برداري متروی تهران و حومه افزود: قبل از كرونا روزانه دو ميليون مسافر از مترو استفاده می کردند که در سال گذشته با کاهش۷۰ درصدي آمار مسافری روبرو شدیم و در حال حاضر نيز به يك ميليون و صد هزار مسافر رسيده ايم و با توجه به  کاهش ازدحام در ایستگاه ها، فاصله حرکت قطارها را افزايش نداده ايم و در تمامی خطوط هفتگانه اعزام قطارها بصورت منظم و طبق برنامه حداكثر مسافر در حال انجام است.

 

وي گفت:روزانه بيش از دو هزار اعزام مسافري در خطوط هفتگانه انجام مي شود، اين درحاليست كه با اين ظرفيت در شرايط عادي امكان جابجايي بيش از دو ميليون مسافر را داريم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه همکارانم در ایستگاه ها و راهبران در این چهارده ماه بدون یک روز تعطیلی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی کردند افزود: همچنان پیگیر واکسیناسیون هستیم و امیدواریم این موضوع هر چه سریع‌تر محقق شود.
‎نوبخت  گفت: سال گذشته پليس نيز همراهي و همكاري خوبي با ما در اجرا شدن پروتكل هاي بهداشتي و ساماندهی دستفروشان داشتند، این عزیزان نیز در کنار همکاران ما اقدامات خوبی برای ایجاد سفری ایمن برای مسافران انجام می دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.