×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شمارش معكوس براي بهره برداري از ۲ ايستگاه جديد مترو

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  علي امام مديرعامل شركت مترو در جريان آخرين بازديد خود از روند تكميل ايستگاه اقدسيه ،‌ ضمن اشاره به مطلب فوق گفت : به دنبال نصب آسانسورها در ايستگاه  اقدسيه و انجام برخي كارهاي تأسيساتي ،‌ اين ايستگاه كه در واقع بيست و پنجمين و آخرين ايستگاه دردست ساخت خط ۳ تلقي مي شود ،‌ تا پايان ارديبهشت ماه در اختيار مردم قرار مي گيرد . البته قرار ما با شهروندان اين محدوده ،‌
بهره برداري از ايستگاه تا پايان سال ۱۳۹۹ بود اما به دليل تأخير در دريافت پول اوراق مشاركت سال ۱۳۹۸ كه هنوز هم مبلغي در حدود ۲۰۰ ميليارد تومان آن باقي مانده است ،‌ تحقق وعده مان به ارديبهشت ماه امسال موكول شد و  عليرغم تمام تلاش هاي صورت گرفته ، از اين بابت از مردم  عذر خواهي مي كنيم.

مديرعامل شركت مترو در ادامه به روند تكميل ايستگاههاي باقي مانده از خط ۶ نيز اشاره كرد و  افزود :  در اين خط دو ايستگاه مرزداران و شهرك آزمايش به لحاظ آماده سازي و نصب تجهيزات ، مراحل پاياني خود را طي مي كنند اما ايستگاه مرزداران كمي زودتر و تا پيش از پايان ارديبهشت ماه شرايط بهره برداري پيدا خواهد كرد . ايستگاه شهرك آزمايش هم در نوبت افتتاحيه هاي خرداد ماه قرار دارد.

 

در واقع با بهره برداري از ايستگاههاي مرزداران و شهرك آزمايش ، ‌بخش مياني خط ۶ به طول ۷۳۰۰ متر كامل شده و تمام ايستگاههاي آن در اختيار مردم صبور پايتخت قرار خواهد گرفت.

 

گفتني است در حال حاضر ۱۳۷ ايستگاه در خطوط هفتگانه شبكه مترو پايتخت فعال هستند كه ۲۶ ايستگاه از آنها در دوره كنوني مديريت شهري به بهره برداري رسيده است . پيش بيني متوليان امر ، ‌افتتاح حداقل ۶ ايستگاه ديگر ظرف ۴ماه آينده در خطوط ۳ ، ۶ و ۷ مي باشد كه درصورت تحقق اين وعده ، شمار ايستگاههاي تكميل شده در ۴ سال اخير به ۳۲ ايستگاه (ميانگين ۸ ايستگاه در هر سال)‌مي رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.