×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از کتابچه مدیریت بهره‌وری و نگهداری پارک جنگلی چیتگر

به گزارش   “سیمای اقتصادی ”   در حاشیه آیین بهره بردا ی از ۷۲ پروژه شهری منطقه ۲۲ که با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار تهران، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری تهران برگزار شد، از کتابچه مدیریت بهره‌وری پارک جنگلی چیتگر رونمایی شد.

 

مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ ، در این مراسم طی سخنانی، گفت: در راستای امضاء تفاهم نامه شهرداری منطقه ۲۲ با اداره کل منابع طبیعی استان تهران با موضوع “اجرای مدیریت بهره‌وری و نگهداری از پارک‌های جنگلی و توسعه فضای منطقه ۲۲ “، کتابچه مدیریت بهره‌وری پارک جنگلی چیتگر که با همکاری سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور تهیه شد که امروز با حضور مدیران شهری رونمایی شد.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه افزود: هدف از تهیه این کتابچه حفظ و حراست از فضای سبز و جنگلکاری موجود، در کنار بازپیرایی و بهینه سازی و برنامه ریزی بهینه برای تجهیز و ساماندهی یک مجموعه عملکردی همگن، متعامل و کارآمد است.

همچنین جنگلکاری و حفاظت جنگل، در جهت ایفای نقش تفریحی فراغتی، با ملاحظات زیست محیطی، عملکردی ۔ و اجتماعی فرهنگی، به منظور گذران اوقات فراغت و ساماندهی و استفاده شهروندان با هدف ارتقاء ابعاد روحی، جسمی و ذهنی جمعیت بهره گیر از آن، در محدوده غربی شهر تهران از دیگر اهداف تهیه این کتابچه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.