گروه : اجتماعی / جامعه و شهری
- نویسنده : رویداد آنلاین
- 08 ژوئن 2021
- کد خبر 19623
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست فصلی شورای اطلاع رسانی که با حضور سمیه عالمی پسند معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، موسی لطفی مسئول دفتر شهردار منطقه یک، محمدرضا پارسیان رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک و برخی از رابطین فعال خبری این منطقه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات، در سالن اجتماعات این منطقه برگزار شد با بیان مطلب فوق نقش روابط عمومی را نقش مهم و تاثیر گذاری در مدیریت شهری دانست.
وی خاطر نشان کرد: تهران شهری برای همه زمانی تحقق می یابد که ما همه مردم را در اداره شهر دخیل کنیم و شهروندان را نسبت به سیاست های اجرایی آگاه کنیم.
موسوی با اشاره به پروژه های اجرایی منطقه از جمله میدانگاه صالحیه (ع) افزود: در برخی موارد که یک پروژه مثبت شهری با وجود اینکه برای رفاه مردم است از طرف شهروندان مورد پذیرش قرار نمی گیرد، روابط عمومی با تنویر صحیح افکارعمومی و ارایه اطلاعات جامع از اجرای آن، باعث تغییر موضع شهروندان و جلب مشارکت بالای آنها در اجرای پروژه می شود.
این مقام مسئول توفیق منطقه یک را نتیجه تلاش همکاران روابط عمومی در حوزه ها دانست و افزود: در پیش برد اقدامات و اهداف شهرداری منطقه، روابط عمومی نقش بسیار موثر و بی بدیلی داشته است و این نه یک شعار بلکه شعور سازمانی است.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران نیز گفت: شهرداری به دلیل ارتباط نزدیک با شهروندان و ارایه خدمات مورد نیاز در شهر، روابط عمومی سازمان ها محسوب می شود.
خسرو رفیعی تصریح کرد: روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چراکه تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهرهگیری از تکنولوژی روز و ایدههای نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزهٔ اداری گام برمیدارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران از شهردار منطقه یک به خاطر نگاه مثبت و اهمیتی که به جایگاه روابط عمومی در سازمان می دهد و تلاش و پشتکار مدیر روابط عمومی این مجموعه در تعامل مناسب درون و برون سازمان تشکر و قدردانی کرد.
معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در این نشست خاطر نشان کرد: جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی تهران با هدف بررسی کارکرد و تعامل مدیران ارشد با روابط عمومی، امسال نیز مانند سال گذشته برگزار می شود.
سمیه عالمی پسند اظهار داشت: اهتمام به محورهای گفتمانی مدیریت شهری، حضور موثر در رسانههای جمعی، خلاقیت در اقدامات، برقراری گفت و گو با رسانهها، فعالیت در رسانههای اجتماعی، سنجش رضایتمندی شهروندان و کارکنان، پاسخگویی و تعامل با رسانهها و مهارت و تخصص در حوزه روابط عمومی از جمله شاخصهای انتخاب مدیران برتر شهر ارتباطی در دومین جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی تهران است.
او افزود: در سال گذشته شهردار منطقه یک به عنوان شهردار برتر ارتباطی برگزیده شد و امسال نیز با وجود تیم حرفه ای و پر تلاش روابط عمومی منطقه، این عنوان را بار دیگر بدست خواهند آورد.
معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران حمایت مدیریت شهری ارشد منطقه را در موفقیت روابط عمومی بسیار موثر دانست و گفت: روابط عمومی منطقه یک توانست در بررسی سال ۹۹ جایگاه برتر را در بین روابط عمومی های مناطق کسب نماید که این مدیون حمایت های شهردار منطقه یک و تعهد، تخصص و پشتکار مدیر روابط عمومی و مجموعه پر تلاش و پر توانشان بوده است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=19623