- نویسنده : رویداد آنلاین
- 17 ژوئن 2021
- کد خبر 19955
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبُرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، اقدامات شرکت بیمه دی در خصوص جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را، مورد تقدیر قرار داده و این شرکت را شایستهی دریافت تندیس زرین این اجلاس در حوزهی بانک و بیمه دانست.
شرکت بیمه دی در نتیجه جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنهی شرکت این موفقیت را کسب کرده است و امید می رود تثبیت چنین روندی، بیمه دی را در تحقق چشمانداز خود که همانا تبدیل شدن به پدیدهی محبوب مشتریان است، یاری رساند.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=19955