×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردر بوستان کوهسار را شما طراحی کنید

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در بوستان کوهسار ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری وجود دارد و می شود به خوبی از آن استفاده کرد گفت:چندی پیش توافقی با سازمان منابع طبیعی امضا شد که بهره برداری سی ساله از بوستان کوهسار به شهرداری منطقه ۵ واگذار شد و طرح گردشگری کوهسار نیز مصوبه شورای عالی شهرسازی را دارد.

وی با تاکید بر اینکه کوهسار می تواند به یک قطب گردشگری تبدیل شود گفت: قصد داریم این مجموعه را به طور کامل در اختیار بخش خصوصی بگذاریم و در این راستا از هنرمندان، طراحان، علاقمندان و… برای طراحی سر در این بوستان دعوت می کنیم تا طرح های خود را برای ما ارسال کنند.

وی سه شاخصه مهم را برای طرح سردر ورودی بوستان کوهسار برشمرد و اذعان داشت: این طرح باید متناسب با هویت بوستان کوهسار،متناسب با معماری ایرانی و اسلامی و مقاوم و سازگار با محیط زیست باشد.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه جایزه ۱۰ میلیون تومانی برای طرح برگزیده در نظر گرفته شده تاکید کرد:در این طرح که تهیه ماکت هم برای آن بلامانع است باید نوع متریال قابل استفاده مشخص گردد، سازه به ارتفاع حداقل ۴ متر طراحی شود و برای ورودی های مختلف قابل استفاده باشد.

کلهری در پایان با تاکید بر اینکه تهیه فایل ۳dmax برای نمایه طرح ضروری است خاطر نشان کرد:شرکت در این فراخوان برای افراد آماتور و حرفه ای از جمله شرکت ها بلامانع است.علاقمندان می توانند از ۱۴ تیر تا ۱۴ مرداد آثار خود را به دبیرخانه فراخوان در روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ یا نشانی t.me/media5tehran ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.