×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر از دانش آموزان فعال در حوزه آموزش های شهروندی

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  مرتضی رحمان زاده در جلسه ای از چهار نفر از دانش آموزان مدارس منطقه۲۲ که با استفاده از پیام های فرهنگی طرح کاپ و سامانه ۱۳۷ اقدام به ساخت نماآهنگ و مستند کردند، تقدیر کرد.

مراسم تقدیر از دانش آموزان فعال در زمینه بازیافت با حضور یداله شهباز بیگی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ و مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲ برگزار شد.

شهرداری منطقه۲۲ در این مراسم با ابراز خرسندی از این که دانش آموزان به موضوع پسماند به ویژه بازیافت آن اهمیت می دهند، گفت: مدیریت شهری در حد توان از فعالیت های ابتکاری دانش آموزان در موضوع پسماند حمایت خواهد کرد.

رحمان زاده درادامه افزود: فعالیت دانش آموزان در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت، باعث دلگرمی بیشتر مدیران شهری برای پیگیری آموزش مدیریت پسماند در مدارس حتی در شرایط کرونا و با استفاده از بستر فضای مجازی خواهد بود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان در تمام مراحل درسی با رعایت پروتکل های بهداشتی با اهداء لوح تقدیر از دانش آموزان تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز بتوانیم میزبان دانش آموزان عزیز برای آموزش مدیریت پسماند باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.