×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نیاز مبرم منطقه ۲۲ به مدرسه

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   نشست مشترک  یداله شهباز بیگی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ و  مرتضی رحمان زاده  شهردار منطقه۲۲  با هدف بررسی سرانه های آموزشی منطقه، برگزار شد.

?مرتضی رحمان زاده  شهردار منطقه۲۲ در این نشست با تقدیر از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش منطقه ۵ در امر مدرسه سازی گفت: تمام اتفاقات بزرگ و ساخت فرهنگ و تمدن یک جامعه ازپشت نیمکت های مدارس آغاز می شود و ما باید نسبت به ساخت و تجهیز مدارس اهتمام ویژه داشته باشیم.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه با اشاره به مشکلات تخصیص زمین برای ساخت مدرسه در تهران اظهار کرد: منطقه ۲۲ منطقه محروم از سرانه های آموزشی است و با وجود اینکه از بهترین مناطق تهران است، اما برج سازها فکر مدرسه سازی نبوده‌اند.

وی با تاکید بر علاقه مندی مدیریت شهری منطقه۲۲  در موضوع ساخت مدرسه در منطقه، گفت: اگر مدارس مورد نیاز منطقه ۲۲ تا دو سال آینده ساخته نشود جمعیت ۵۰۰ هزار نفری که در برج ها ساکن می شوند بار مضاعفی بر مدارس مناطق دیگر وارد می کنند و بار مضاعفی برای شهروندان محسوب می شود.

شهردار منطقه۲۲ با دعوت از خیرین مدرسه سار برای ساخت مدرسه در منطقه۲۲، افزود: از خصایص خوب خیرین مدرسه ساز علاوه بر وفاداری، هوشمندی و ذکاوتشان است، زیرا آنها خیلی خوب فهمیده و پی برده اند که بهترین مکان برای سرمایه گذاری معنوی منابع مالی خود امر مدرسه سازی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.