×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه های قابل اجرای شركت مترو تا پايان شهريور ماه

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   علی امام مدير عامل شركت مترو ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با وجود آنكه هنوز كل پول حاصل از فروش اوراق مشاركت سال ۱۳۹۸ توسط بانك رفاه آزاد نشده و از طرفی منتظر دريافت وجوه اوراق مشاركت سال ۱۳۹۹ هستيم اما برنامه های اجرایی شركت مترو با همت دست اندركاران امر در حال پيگيری است و اميدواريم در روزهای باقی مانده از تابستان سال جاری ، شاهد به ثمر نشستن برخی از تلاش های صورت گرفته باشيم.

امام در ادامه با اشاره به افتتاحيه هاي ۵۰ روز پيش رو گفت: در صورت تزريق فوری منابع مالی مورد نياز، ابتدا ورودی های جديد ايستگاه های برج ميلاد و مهديه را به بهره برداری خواهيم رساند و در ادامه، در شهريور ماه افتتاح ايستگاه شهيد رضایی در خط ۶ و احتمالا ايستگاه تقاطعی توحيد در خط ۷ را شاهد خواهيم بود.

مدير عامل شركت مترو در پايان صحبت های خود گفت: مقدمات كار برای آغاز عمليات اجرایی فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط ۴ از ايستگاه شهيد كلاهدوز تا تقاطع بزرگراههای شهيدان باقری و سليمانی در حال آماده سازی است و غير از اين، می توانيم فاز نخست پروژه احداث پايانه ۴۴ هكتاری دولت آباد را نيز كه مربوط به خط ۶ می شود آغاز كنيم. اين در حالي است كه عمليات اجرایی پروژه احداث خط ۱۰ مترو و همچنين توسعه جنوبی خط ۶ هم در حال انجام و پيگيری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.