- نویسنده : رویداد آنلاین
- 09 آگوست 2021
- کد خبر 21354
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” در جلسهای که به صورت برخط با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ارشد و مدیران سرپرستیهای بیمه کوثر در سراسر کشور برگزار شد، ابتدا لاله کریمی، معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر گزارشی از عملکرد شرکت در سال ۱۳۹۹ ارایه داد و سپس مدیرعامل بیمه کوثر درخصوص عملکرد و برنامههای شرکت در راستای افزايش رضایت مشتریان، کارمندان و نمایندگان شرکت به ایراد سخن پرداخت.
سرپرستیهای برتر و کوشا براساس شاخصهای اصلی مدیریت حقبیمه تولیدی، خسارتها، فرایندها و توانمندسازی تعیین شدند.
رتبهبندي سرپرستیها با توجه به زیر شاخصهای مدیریت خسارت پرداختی طبق برنامه، کشف تقلب، ریکاوری و بازیافت، مدیریت نقدینگی و کاهش میزان خسارت معوق، کیفیسازی نمایندگان، رضایت ذینفعان، مدیریت مدت زمان پرداخت خسارت، توانمندسازی و بهرهوری کارکنان، توسعه بازار و مناقصات،مدیریت تولید حقبیمه و رسیدن به برنامه، مدیریت ترکیب و زمانبندی فروش، مدیریت مطالبات، فروش طرحها و قراردادها، مقایسه صدور، خسارت و مطالبات با سال قبل انجام شد.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=21354