×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جلسه با بانك‌ها برای گشايش اعتباري خريد ۶۳۰ دستگاه واگن

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  مهندس علی امام مديرعامل شركت مترو با اعلام مطلب فوق افزود: طبق مصوبه شورای اقتصاد، هزينه‌های قرارداد خريد ۶۳۰ دستگاه واگن برای تجهيز ناوگان شبكه حمل و نقل ريلی مترو تهران بايد توسط دولت تامين شود و در همين راستا سازمان شهرداری‌ها به عنوان دستگاه اجرايی مرتبط در سال ۱۳۹۶ اقدام به برگزاری مناقصه و عقد قرارداد مربوطه كرده است.

 

مديرعامل شركت مترو تهران در ادامه افزود: طبق مفاد قرارداد منعقد شده، جهت عملياتی شدن فاينانس مورد اشاره و بابت پيش پرداخت و هزينه‌های مرتبط با گشايش اعتبار اسنادی، نياز به حدود ۴ هزار ميليارد تومان منابع می‌باشد و عليرغم مصوبات قانونی قبلی، اخيراً از شهرداری تهران درخواست تامين ۵۰ درصد پيش پرداخت اين قرارداد شده است. اين در حالی است كه شهرداری تهران اعتباری در سال ۱۴۰۰ در اين خصوص ندارد و اساساً تعهدی در اين خصوص نداشته است.

 

امام در پايان گفت: برای تسريع در گشايش اعتبار اسنادی و تحقق قرارداد مذكور، بزودی جلساتی با محوريت سازمان شهرداریها و دهياری‌ها (به عنوان كارفرمای قرارداد) با نمايندگان بانك‌های كشاورزی و شهر برگزار خواهد شد. اميدواريم دولت محترم با تامين كل ۱۵ درصد پيش پرداخت هزينه‌های مرتبط با خريد ۶۳۰ دستگاه واگن از هر طريق ممكن، به كمك‌های خود برای

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.