×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شبیه‌ سازی عملیات والفجر ۸ در قطب گردشگری پایتخت

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲ در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدشان گفت: به نمایش گذاشتن ادوات نظامی و رزم عملیات غرور آفرین والفجر ۸ می تواند قسمتی از رشادت های رزمندگان اسلام را برای نسل جوان به تصویر کشاند.

وی افزود: چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس مصادف با ایام اربعین سید و سالار شهیدان شده است، از همین رو شهرداري منطقه۲۲ در راستاي وظايف و مأموريت هاي ذاتي خود براي پاسداشت مناسبت هاي مذهبي و ملي و با در نظر گرفتن شرايط كرونايي اقدامات ويژه اي را براي حفظ ارزش ها و آرمان ها و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، در دستور كار قرار داده است.

رحمان زاده خاطرنشان کرد: به همين منظور با همکاری ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر تهران تجهیزات نظامی خاکی و دریایی در محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس مستقر شده است و همچنین غرفه های فرهنگي، اجتماعی، سلامت، ورزشی ، گردشگری، کودک و نوجوان، نوشت افزار اسلامی، مسابقه های فرهنگی و هنری ، سرود و تواشيح ، تجليل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و ….. نیز در این نمایشگاه به اجرا در می آید.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: این مراسم کاملا مطابق با پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تعیین شده از ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۷ الی۲۱ واقع در ورودی شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس (ورودی ارغوان) برپا است و تا روز اربعین امام حسین (ع) ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.