×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   در این نشست که روز ۷ مهرماه در محل سالن اجتماعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، اقدامات انجام شده و همچنین پیشنهادات حاضرین در اجرای پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون شهرداری تهران عنوان و مورد بررسی قرار گفت.

امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اجرای این پویش را گامی برای رسیدگی سریع به مهم ترین چالش موجود شهروندان تهرانی در دوره جدید شهرداری عنوان کرد و از پیشنهاد استقرار اتوبوس های سلامت در مراکز و میادین پر تردد شهر برای انجام واکسیناسیون شهروندان استقبال کرد.

توکلی‌زاده همچنین تاکید کرد که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حوزه ارائه آموزش های شهروندی و اجرای برنامه های فرهنگی و تشویق شهروندان به مشارکت در امر واکسیناسیون فعال خواهد بود.

دکتر علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جانشین شهردار در این ستاد نیز در سخنانی به تشریح کم و کیف اجرای این پویش از آغاز تاکنون پرداخت و تاکید کرد بخش های مختلف شهرداری تهران برای تحقق اهداف این پویش بسیج شده اند و تا کنون این پویش با موفقیت اجرا شده است.

دکتر نصیری تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن طرح استقرار اتوبوس های سلامت در میادین پرتردد شهر سهولت بیشتری برای دسترسی مردم به واکسن ایجاد خواهد شد.
همچنین دراین نشست چالش های موجود و پیشنهادهای اعضاء مطرح و مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.