×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
برگزاری جشنواره کودک، نشاط و خلاقیت در منطقه ۱۳

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  مجتبی شکری، شهردار منطقه با اشاره به نامگذاری ۱۶ الی ۲۲ مهر به نام هفته ملی کودک گفت : کودکان به عنوان  آیینه ی تمام نمای هستی همواره نیازمند حمایت خانواده و مسؤولین بوده و شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی آنان ارتباط تنگاتنگ با برنامه های حمایتی و تربیتی دارد و نامگذاری یک هفته به نام هفته ملی کودک، مسؤولیت خطیر همگان را برای بهره مندی همه ی کودکان از حقوق فطری و انسانی خود، بیش از پیش نمایان می کند.

او افزود:  ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به صورت حضوری و مجازی  از سوی اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه پیش بینی و اجرایی می شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه نشاط‌بخشی به آینده‌سازان ایران اسلامی از مهمترین اولویت‌های منطقه در هفته کودک محسوب می‌شود، یادآور شد : در این راستا، جشنواره ای با تکیه بر شادی، نشاط و بازی در فلکه دوم نیروی هوایی برپا می شود که در قالب آن کودکان با مشارکت یکدیگر اقدام به نقاشی طرح های کودکانه بر روی زمین و کاشی کاری دیوار جنب زمین بازی این بوستان کرده و سرانجام روز دوشنبه ۱۹ مهر، ضمن فراهم‌سازی بسترهای لازم، فضایی با نشاط  برای کودکان با اجرای نمایش های آیینی، بازی کودکانه، برپایی میز های خلاقیت و … ایجاد می شود.

شهردار منطقه بیان کرد :نمایشگاه کتاب کودک در نواحی چهارگانه  با همکاری نهاد های عمومی کتابخانه ها، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در نواحی چهارگانه برپا می شود.

شکری، برگزاری کارگاه های فرهنگی، هنری ویژه کودکان و مسابقات فرهنگی، هنری در مساجد نواحی چهارگانه از دیگر برنامه های اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در هفته ملی کودک اعلام کرد.

او اضافه کرد : افزایش آگاهی عمومی در خصوص حقوق کودکان، ساخت کاردستی با موضوع کودک و بهداشت عمومی، تهیه و ارسال کاربرگ، بارگزاری شعر روز جهانی کودک  جمع آوری دلنوشته از کودکان با موضوع  سخنی با خدا، بارگزاری پوسترهای آموزشی به مناسبت هفته ملی کودک، مسابقه نقاشی با موضوع کودک و خلاقیت، تور مجازی گردشگری و ارسال فایل صوتی کتابخوانی کودک از رئوس برنامه هایی است که در فضای مجازی دنبال می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.