×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هوشمندسازی راهی برای نظارت کامل بر امور است

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   قدرت اله محمدی در نشست مشترک خود با اعضای کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به لزوم تکمیل سامانه هوشمند بند ۲۰ تاکید کرد و گفت: برای این سامانه اقداماتی انجام شده است اما هنوز کاملا قابل اتکا نیست. اجرای آن باید به نحوی صورت بگیرد که پیگیری مستمر و لحظه‌ای در آن امکان پذیر باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: نظارت عالی و کنترل همه‌جانبه بر  روند صدور تا اجرای دقیق آرا به اجرای بهتر خدمات می‌انجامد و هوشمند سازی می‌‌تواند زمینه مناسبی برای کنترل و نظارت شفاف باشد.

در ادامه این نشست، جعفر شریبانی ، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برای تکمیل سامانه بند ۲۰ باید زمان‌بندی دقیق تعریف شود، اظهار کرد: باید امکان طبقه‌بندی پرونده‌های مزاحمت صنایع و مشاغل و آرای صادره بر اساس اولویت، گزارش گیری و ارائه آمار آنلاین در این سامانه پیش‌بینی شود تا سامانه ای کاربردی باشد.

وی افزود: جلسات مشترک  در زمینه بند ۲۰ باید مستمر و با فاصله زمانی مقتضی برگزار شود تا تعامل بیشتر ما زمینه‌ساز استفاده از ظرفیت قانون‌گذاری و سیاست گذاری برای حل مشکلات شهروندان باشد.

سوده نجفی، عضو دیگر شورای شهر نیز در این نشست بر ضرورت تعامل بیشتر برای احصا مشکلات قانونی و ارائه راهکار‌های عملی تاکید کرد‌ .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.