×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه و اجرای عملیات عمرانی در سرای‌محلات باید هدفمند باشد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  سید مرتضی روحانی در بازدید از سرای محلات ضمن تاکید به اهمیت مطالبات مردمی گفت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده است، به طوری که در برخی موارد تا ۲۴ ساعت پس از بازدید، مشکلات موجود رفع شده است.

 

او افزود: علاوه بر رفع و رجوع معضلات نقاط مختلف، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی حرکت کرد.

شایان ذکر است؛ در این بازدیدها شهردار منطقه و همراهان و معتمدین و فعالان محلی با حضور میدانی در محله از اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر، زمین های بایر و برخی ظرفیت های فرهنگی و ورزشی و سرای محله بازدید کردند.  هدف از این بازدید انجام بهترین نوع کار در محله براساس نظر معتمدین محلی و اعتبار موجود در شهرداری است.

شهردار منطقه در پایان با تشکر از اقدامات انجام شده در محلات اظهار داشت: سراهای محله باید به پایگاه های اجتماعی برای همه اقشار مردم تبدیل شوند و از همه ظرفیت های محلی برای انجام امور فرهنگی و اجتماعی محل استفاده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.