×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برندگان مزایده املاک و مستغلات مشخص شدند

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  موسسه اعتباری ملل از نتایج برگزاری مزایده نوبت سوم مزایده املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های مازاد و اسامی برندگان خبر داد.

 

 موسسه ملل پیرو آگهی نوبت سوم مزایده املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های مازاد از نتایج برگزاری مزایده در ۲۹ آذر خبر داد.

 

براین اساس، موسسه ملل در نظر داشت سهام ۳ شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامی فرش ایران، تامین سرمایه نوین و برخی از املاک را بصورت مزایده به برندگان تحت شرایط واگذار کند. شرایط فروش بصورت نقدی و اقساط بود و در صورت خرید نقدی مشمول ۵ درصد تخفیف می شد . مبلغ سپرده معادل ۵ درصد مبلغ پایه مزایده درج شده در آگهی و مزایده از ۱۸ آذر شروع و ۲۷ آذر پایان یافت.

 

به این ترتیب، مزایده ۲۹ آذر برگزار و پس از بازگشایی پاکات پیشنهادات دریافتی، ۱۰ فقره از املاک منتشره در آگهی برگزاری مزایده اعم از تجاری، مسکونی و اداری با توجه به آیین نامه کمیسیون معاملات به برندگان واگذار خواهد شد.

 

در خصوص سهام سه شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامی فرش ایران و تامین سرمایه نوین هیچ گونه پیشنهادی دریافت نشده است. بهای تمام شده املاک مذکور جمعاً ۳۲۷٫۵ میلیارد تومان و سود حاصل از این معاملات ۱۲۸٫۶ میلیارد تومان در دفاتر موسسه ثبت شد . برندگان مزایده مکلفند ظرف مدت ۱۰ روز به استثنای ایام تعطیل رسمی با مراجعه به دفتر اداره املاک و ساختمان موسسه ملل و یا سرپرستی موسسه در محل وقوع ملک و پرداخت درصد نقدی بهای مورد معامله با توجه به شرایط ذکر شده حضور در مزایده، نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

اسامی برندگان مزایده املاک و مستغلات موسسه ملل

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.