- نویسنده : رویداد آنلاین
- 27 دسامبر 2021
- کد خبر 26704
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” عباس غلامرضا زاده سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در دور دوم سلسله نشست های “یکشنبه های روابط عمومی” که با حضور محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه و مدیران این معاونت و روسای ادارات تابعه و کارشناسان روابط عمومی منطقه برگزار شد، ضمن اشاره به این مطلب که روابط عمومی در حوزه های مختلف و عرصه های متنوع خدمت در شهرداری حضور دارد، بیان داشت: انعکاس صحیح اخبار فعالیت ها از سویی سبب ایجاد انسجام در درون سازمان است و از سویی دیگر سبب دلگرمی شهروندان و مانع از سیاه نمایی و انتشار اخبار نادرست و شایعه پراکنی ها می شود.
وی گفت: روابط عمومی حوزه پر تجربه و پر تلاشی است و کار و تلاش در این حوزه تمامی ندارد و باید در اطلاع رسانی ها شهرداری منطقه یک را به عنوان شهرداری شمیران ببینیم.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و شفاف رویدادهای مدیریت شهری را در یکشنبه های روابط عمومی، تعقیب می کنیم که با شناسایی دغدغه های حوزه های مختلف خدمات رسانی و ارتقای تعاملات دوسویه می توان به این مهم نزدیک شد.
پارسیان در ادامه این نشست به تشریح بسترهای اطلاع رسانی در منطقه یک پرداخت و گفت: مرجع اصلی تمامی اخبار و اطلاع رسانی ها، پرتال شهرداری منطقه یک است که مدیریت محتوایی آن در اختیار روابط عمومی است.
او افزود: اینستاگرام، کانال تلگرام، آپارات، مجله چندرسانه ای وقایع شمیران، تلویزیون های اطلاع رسانی ساختمان مرکزی، پرتال شهرداری تهران و مرکز ارتباطات، سایت، کانال خبری و اینستاگرام شهر از دیگر بسترهایی است که روابط عمومی منطقه در انعکاس اخبار از آن ها بهره می گیرد و در کنار همه این ها ارتباط با ۱۰۰ خبرنگار و ادمین های پایگاه های خبری زمینه انعکاس اخبار و اقدامات مدیریت شهری شمال تهران و اطلاع رسانی به شهروندان را فراهم می کنند که البته همه این بسترها نیاز به محتوای خبری درست، به موقع و فاخر دارند.