×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
روشنایی های پرنور و کم مصرف؛ بوستان های منطقه۹ به ۱۱۷۶پروژکتور LED SMDمجهز شدند

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  محمد جواد خسروی شهردار منطقه۹ با اشاره به این خبر عنوان کرد: به منظور مدیریت مصرف منابع انرژی وکاهش هزینه های جاری، نسبت به تجهیز بوستان و پاتوق محله ها اقدام شده که تاکنون ۱۱۷۶ پروژکتور SMD LEDدر ۱۲بوستان و فضای سبز میدان فتح در شرف انجام یا به پایان رسیده است.


وی در ادامه افزود: از مزایای روشنایی های LED SMD نسبت به دیگر چراغ ها می توان به روشنایی ونورپردازی کاملاً یکنواخت و ملایم بدون تیرگی، طول عمر طولانی تر، صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش بهره وری انرژی وکاهش گرمای تولید شده اشاره کرد.


شهردار منطقه۹ همچنین گفت: تاکنون ۱۱۷۶ پروژکتورLED SMD در بوستان های سعیده قدس، المهدی، معلم، آزادی نصب و مورد بهره برداری قرارگرفته است.


وی افزود: از ابتدای سال جاری بوستان کوکب مجهز به ۱۹ پایه چراغ (۷۶ پروژکتور) شده است و دربوستان های لاله و لادن نیز فوندانسیون ۱۰ پایه چراغ LED SMD پایه گذاری شده است.


خسروی تاکید کرد: اداره فضای سبز شهرداری منطقه۹ در نظر دارد تا پایان سال جاری نسبت به نصب و جایگزینی ۳۰۰ پروژکتور LED SMD شامل ۶۵ پایه چراغ در دیگر بوستان های تجهیز نشده منطقه اقدام کند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح که از سال۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد، تعدادی از بوستان ها از جمله بوستان المهدی که بزرگ ترین بوستان در منطقه۹ در ورودی شهر تهران و ضلع جنوب میدان آزادی می باشد به صورت کامل تجهیز شده و تعدادی نیز در حال تجهیز شدن می باشند که این طرح تا زمان اجرا شدن در تمامی بوستان های منطقه۹ ادامه خواهد داشت.


ذکر این نکته لازم است که طرح جایگزینی روشنایی های LED SMD به جای لامپ های بخار سدیم وگازی در بوستان هایی از جمله؛ سعیده قدس، المهدی، معلم، آزادی، لاله و لادن، جانبازان، مهر، آزادی، شمشیری، کوکب، کوثر، بوستان امام زاده عبدالله و فضای سبز میدان فتح در حال اجرا یا اجرا شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.