×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
منطقه ۵ آماده برای سالگرد پیروزی انقلاب؛از ۸۲ هزار متر آذین بندی تا ۷۶۰۰ متر رنگ آمیزی المان های شهری

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر، اظهار داشت: هرساله با فرا رسیدن این ایام، اقداماتی از سوی شهرداری برای زیبا سازی فضای شهری متناسب با دهه فجر صورت می گیرد. امسال نیز اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۵ در ۲۰ ساختمان، ۶ محله و ۸ محور، ۸۲۰۰۰ متر انواع ریسه، ۴۹۰ تخته انواع پرچم، ۱۸۰۰ متر کتیبه پرچم ایران در سطح منطقه آذین بندی کرده است. همچنین ۱۰۰۰ عدد دستک و پرچم و ۲۹۸ عدد انواع بنر نیز در سطح منطقه ۵ نصب و اکران شدند.

او افزود: در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن واقع در منطقه نیز، ۱۰۰ اصل نهال کاشت و ۷۶۰۰ متر المان های شهری رنگ آمیزی شدند.

شریفی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته، اذعان داشت: معاونت اجتماعی و فرهنگی نیز جشن ها و رویدادهای فرهنگی- هنری میدانی و خیابانی بسیاری را توسط کاروان های سیار خودرویی در سطح معابر، میادین و نقاط مرتبط با حوادث دوران انقلاب تدارک دیده است.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: برپایی غرفه های فرهنگی، میز خدمت، استقرار اتوبوس زندگی به منظور تزریق واکسن به شهروندان، غرفه بازی های فکری و مسابقات ویژه شهروندان، استقرار اکیپ اورژانس و آتش نشانی و غرفه مادر و کودک از برنامه های معاونت اجتماعی در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به شمار می رود.

شریفی با بیان اینکه مزار شهدای گمنام سطح منطقه نیز در این ایام عطر افشانی و غبارروبی خواهند شد، اظهار داشت: در همین راستا مقرر شده تا از خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی نیز بازدید و تجلیل بعمل آید.

او با بیان اینکه در سرای محلات سطح منطقه نیز نمایشگاه های مختلف کتاب برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری مراسم جشن در سرای محلات و مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی ، بازیهای نشاط سالمندی در جهت ارتقای نشاط جسمی و روحی سالمندان و برگزاری جشن دهه فجر برای معلولین از دیگر ویژه برنامه های منطقه ۵ برای ایام دهه فجر به شمار می رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.