×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم تقویت ظرفیت‌های مربوط به مشارکت بانوان در امور شهری

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   در نشست هم اندیشی حوزه زنان فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، سوده نجفی عضوشورای شهر تهران، وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲، حسین هوشیار معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه و نخبگان و فعالان زن منطقه حضور داشتند.

 

در این نشست وحیدرضا محمدی گفت: دکتر زاکانی توجه ویژه ای به مشارکت شهروندان در امور شهری تهران دارند، به همین منظور از زمانی که توفیق خدمت در این منطقه را داشته ایم به معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه تاکید کردم بر ظرفیت مشارکت شهروندان و بانوان در امورات شهری بیفزاید.

 

او افزود: در شرایط فعلی کشور، همیاری، همدلی و هم افزایی بسیار کمک حال توسعه و آبادانی شهر خواهد بود و بانوان می توانند در پروژه های شهری همیار خوبی باشند.

 

محمدی خاطر نشان کرد: در منطقه ۲۲ اقدامات ارزشمندی در حوزه زنان انجام شده است، در این محدوده تهران ۴۰ بانوی نخبه و سه قهرمان ورزشی ساکن هستند، همچنین ۵ سالن چند منظوره، ۲۴ ایستگاه ورزشی ویژه بانوان، بازارچه خود اشتغالی و بوستانی با مساحت ۱۸ هکتار ویژه بانوان وجود دارد.

 

 شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: همان طور که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کردند« فرصتی که در بحران است در فرصت ها نیست» ،بنابراین جا دارد این روزها تلاش مان را بیفزایم تا اقدامات ارزشمندی در منطقه ۲۲ به عنوان متفاوت ترین و جوان ترین منطقه کلانشهر تهران انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.