×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
پویش گام دوم انقلاب  نسل چهارم در منطقه۲ کلید خورد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   کاظم داودی ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: پویش پام دوم انقلاب نسل چهارم ، ویژه مخاطبین نوجوانان ۱۰الی ۱۸ساله با محوریت توصیه های مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به منظور دریافت و اجرای ایده ها و پیشنهادات این قشر جهت ایفای نقش موثر در گرامیداشت دهه فجر اجرا می شود.

وی افزود:حضور جوانان دراین گام فرصت ارزشمندی است تا بتوان به همت، تلاش و پشتکار ایشان در اجرای برنامه های خلاقانه، ابتکاری، نوآورانه بهره جست.

معاون‌ اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری بهره مندی  از پتانسیل گروه های ورزشی، هنری، کودکان معلول، استثنایی و. و افزایش مشارکت پذیری شهروندان در برنامه های فرهنگی است و برهمین اساس از ایده های خلاقانه و نوآورانه در این زمینه استقبال می شود.

وی به  برگزاری کارگاه و جلسات هم اندیشی با موضوع نوجوانان و گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: با تشکیل ستاد هماهنگی پویش گام دوم انقلاب ،برنامه ها با محوریت نسل چهارم انقلاب طراحی و پیش بینی می شود که در این برنامه ها تلاش می شود از ظرفیت نوجوانان بهره جست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.