×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پاکسازی مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن با ۳۵دستگاه ماشین آلات و ۴۷۰ نیروی خدماتی

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  روز گذشته و پس از برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن که امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اعزام ۴۷۰نیروی انسانی و ۳۵دستگاه ماشین آلات و تجهیزات به ۵پهنه شهر اقدام به نظافت و پاکسازی مسیر کرد.

 

به طوری که ۱۵۰نیروی انسانی به همراه ۱۰دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه یک -خیابان آزادی- حدفاصل خیابان نواب تا خیابان شهیدان- مسر راهپیمایی را پاکسازی و نظافت کردند. ۴۲ نیروی انسانی به همراه چهار دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۲ -خیابان آزادی-رینگ داخلی میدان آزادی- مستقر بودند.۱۱۷ نیروی انسانی به همراه ۸ دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۳ -خیابان آزادی-حدفاصل خیابان شهیدان تا میدان آزادی (بزرگراه آیت الله سعیدی) – فعالیت کرده و ۹۰ نیروی انسانی به همراه ۸دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۴ -میدان انقلاب تا نواب صفوی- اقدام به رفت و روب و پاکسازی منطقه کردند.

۴۲ نیروی انسانی نیز به همراه پنج دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۵ -خیابان ولیعصر تا میدان انقلاب – مستقر شد تا عملیات رفت و روب را انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.