- نویسنده : رویداد آنلاین
- 16 فوریه 2022
- کد خبر 28869
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” علاوه بر درگاههای ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.
بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکتهای تابعه پگاه نیز همسان شد.
درگاههای پاسخگوی شما:
سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧
تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری
چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری
درگاههای شبکههای اجتماعی @pegah_dairy
گفتنی است هدف این رویداد، تثبيت مشتريان فعلی در همه كانالها، افزايش رضايتمندی، ايجاد فرهنگ سازمانی مشتری مداری در پگاه، توسعه و افزايش مشتريان در مسیر بهبود خدمات است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=28869