×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی معضلات رود دره فرحزاد برگزار شد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی رفع مشکلات و معضلات رود دره فرحزاد با حضور مدیر عامل سازمان رفاه وخدمات اجتماعی شهرداری تهران، شهرداران مناطق۲و۵، فرمانده بسیج شهید باهنر،رییس پلیس راهور منطقه و نمایندگان دادستانی ناحیه ۲و۵، پلیس مبارزه با مواد مخدر، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بهزیستی شمیرانات، شرکت آب و فاضلاب و برق منطقه وجمعی ازمعاونین و مدیران شهری به میزبانی شهرداری منطقه۲ برگزار شد.

مهدی صالحی در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل شهرداری این منطقه برای اجرای طرح های عملیاتی گفت: اقداماتی همچون جمع آوری معتادان متجاهر، حذف پلاک های قرمز و ایجاد مسیر تردد و تامین روشنایی در طرح ساماندهی رود دره پیش بینی و در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان با همکاری نیروی انتظامی در چند مرحله انجام شد،گفت: همزمان شهرداری منطقه نیز در یک اقدام ضایعات و نخاله های دره که چندین سال در این دره رها شده بود را پاکسازی کرد.

شهردار منطقه۲ به جمع آوری مراکز غیرمجاز خرید وفروش ضایعات اشاره کرد و گفت: به منظور تامین امنیت دره فرحزاد، فضایی برای استقرار کانکس نیروی پلیس جانمایی شده است.

صالحی ساماندهی نقاط بی دفاع شهری منطقه را از دیگر اقدامات مهم برای کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت شهروندان دانست و درهمین راستا نیز بر شناسایی نقاط فاقد روشنایی و هماهنگی با اداره برق برای تأمین روشنایی آن ها تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح اصلی روددره فرحزاد ، این منطقه را متحول خواهد کرد و موجب شکل‌گیری یک قطب گردشگری می‌شود، گفت: پیشرفت حاصل‌شده نتیجه برنامه‌ریزی مناسب و کار قرارگاهی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و تلاش میدانی و جهادی است و امید است با تداوم این مسیر شاهد آینده‌ای زیبا و فرح‌زا در این منطقه باشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.