×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محله عبدل آباد میزبان جشن بزرگ مبعث در بوستان مطهری

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   حسین اخگرپور سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و این عید بزرگ به اجرای برنامه های شاد و معنوی با هدف ایجاد نشاط و همدلی بین شهروندان اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت جشن ویژه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی به همراه سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای مسابقه، پذیرایی و برنامه های شاد و مفرح دیگر از ساعت ۱۵ لغایت ۱۶:۳۰ در بوستان مطهری برگزار می شود.

به گفته او همزمان با عید سعید مبعث مساجد، سراهای محلات و پايگاه هاي بسيج نیز با برپایی جشن های مناسبتی شامل اجراي سرودهاي گروهي، نمایش، موسيقي، اجراي تواشيح توسط گروه هاي بين المللي، مسابقه هاي شاد و نقاشي كودكان و نیز تقدیر از نفرات برگزیده مسابقات از شهروندان میزبانی می کنند.

اخگرپور بازديد و تکریم خانواده معظم شهدا را از دیگر سر فصل های برنامه هاي عيد مبعث برشمرد و افزود: این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این مرز و بوم اجرا و در کنار آن نیز برنامه ای برای غبارروبی مزار شهدای گمنام در نظرگرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی در محلات کم برخوردار این منطقه، برگزاری مسابقه طراحی روزنامه دیواری و مسابقات متنوع مجازی و فضاسازی، حرکت کاروان خودرویی با اولویت محلات کم برخوردار و زیباسازی نمای بصری معابر اصلی منطقه از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت عید مبعث هستند.

اخگرپور در بخش دیگری با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع ورزشی ویژه بانوان افزود: این مسابقات به مدت سه روز از ۷ تا ۹ اسفند در رشته های بولينگ، طناب كشي،تمركزي، طناب زني،دو، ايروبيك، نشانه گيري، آمادگي جسماني، پاتوق ورزشي و همچنین درون ايستگاهي و هولاهوپ در ايستگاههاي ورزش شهروندي بوستان های ولايت، ۲۲ بهمن، شهيد كاظمي،شريعتي، مرجان، گلريز و شقايق برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.