×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گواهینامه های مدیریت کیفیت،ایمنی،بهداشت و محیط زیست از آن منطقه۲۲ شد

جلسه افتتاحیه ممیزی نهایی سیستم مدیریت یکپارچه منطقه ۲۲ با حضور وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ ،شینا انصاری مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و همچنین کارشناسان این حوزه برگزار شد.

مميزي نهایی سيستم مديريت يكپارچه منطقه ۲۲ توسط ممیزان شرکت BRS در کلیه معاونت ها،نواحی شش گانه و دیگر ادارات منطقه با همکاری و هماهنگی کلیه همکاران و مدیریت شهردار منطقه با موفقیت برگزار شد و بار دیگر منطقه ۲۲ موفق به دریافت گواهینامه های مدیریت کیفیت،مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست شد.

?لازم به ذکر است منطقه ۲۲ اولین منطقه در بین کلان شهرهای کشور است که موفق به دریافت گواهینامه های ISO 9001 با ویرایش ۲۰۱۵ و ISO 14001 و ISO 45001 با ویرایش ۲۰۰۱۸ می شود.

?سر ممیز شرکت نیز ضمن تبریک این موفقیت از سوی منطقه ۲۲ گفت: گزارش ممیزان نشان داد که همچون دوره های قبل فعالیت های کمی و کیفی شهرداری منطقه ۲۲ در بخش های ایمنی ، زیست محیطی ، آموزش،مالی و… مورد ارزیابی و ممیزی قرار گرفت.

?وی پس از بررسی های همه جانبه از کلیه فعالیت های گوناگون منطقه ۲۲ افزود: هیچگونه عدم انطباقی مشاهده نشده و این منطقه دارای هماهنگی عالی سیستمی و تعامل خوبی بین پرسنل برقرار است و منطقه ۲۲ برخوردار از الگوهای توسعه پایدار شهری است و دارای نقاط قوت و مثبت بسیار زیادی بوده است و بیانگر این نکته است که اقدامات لازم به موقع و با حداکثر کیفیت در سطح منطقه انجام می شود.

?مختاری نماینده مدیریت در سیستم یکپارچه نیز گفت: منطقه ۲۲ موفق به دریافت گواهی نامه های مدیریت کیفیت ISO 9001 ویرایش ۲۰۱۵ ، ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001 ویرایش ۲۰۱۵، ISO 18000 ویرایش ۲۰۰۸ و استانداردهای ۱۰۰۱۵ ۱۰۰۰۲-۱۰۰۰۴-۱۰۰۱۴شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.