×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
ساماندهی میدان فتح و تکمیل پروژه فاضلاب شهری از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ۹ است

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   محمد جواد خسروی شهردار منطقه در این دیدار گفت: با تلاش و هم افزایی معاونت های عمران، ترافیک و خدمات شهری وضعیت نگهداشت شهر در محلات هشت گانه منطقه متحول شده است.

وی افزود: در این راستا مجموعه همکاران ما در حوزه های مختلف شهرداری ضمن شناسایی مشکلات و رفع آنها سعی داشتند تا چهره  منطقه۹ را متحول کرده و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کنند.

خسروی ادامه داد: بافت فرسوده محله دستغیب یکی از معضلات مهم این محله است که با رویکرد نوین مدیریت شهری و ارائه بسته تشویقی نوین شاهد تسریع در نوسازی بافت فرسوده خواهیم بود.

شهردار منطقه۹ در ادامه تصریح کرد: ساماندهی وضعیت میدان فتح و تکمیل پروژه فاضلاب شهری نیز از جمله مهمترین اولویت های ما در مجموعه شهرداری منطقه ۹ است که با جدیت و همکاری با سایر نهادهای اجرائی مسئول، پیشرفت مطلوبی داشته است.

وی هدف مجموعه مدیریت شهری را بهبود کیفیت زندگی شهروندان عنوان کرد و افزود: با رویکرد جهادی در تلاش هستیم تا در حوزه های خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی، حمل و نقل و شهرسازی خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه کنیم.

در این دیدار برخی از شهروندان مسائل و مطالبات خود در حوزه های مختلف اعم از عمرانی و ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و شهرسازی را مطرح کرده و دستورات لازم برای حل مشکلات در چارچوب مقررات صادر شد.

گفتنی است؛ محمدجواد خسروی شهردار منطقه۹ با حضور مستمر در بین شهروندان در مساجد غرب تهران، ضمن گفت و گو با شهروندان در جریان مطالبات و مسائل شهری قرار می گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.