×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تیم حوزه شهردار منطقه ۱۸ قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شد

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  عصر روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه سال جاری مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام فجر یادبود سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که از ایام الله دهه فجر آغاز شده بود با قهرمانی تیم حوزه شهردار مننطقه ۱۸ به پایان رسید.

گفتنی است در این رقابت که در سالن ورزشی شهیدان اسماعیلی منطقه برگزار گردید دو تیم منتخب حوزه شهردار و ناحیه ۴ منطقه ۱۸ به رقابت پرداخته و در نهایت تیم حوزه شهردار با نتیجه ۴ بر ۳ قهرمان این دوره از رقابتهای فوتسال شد.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ ضمن تقدیر از حضور پر شور همکاران در این رقابت ورزشی گفت: فعالیتهای ورزشی کیفیت زندگی را افزایش می دهد و علاوه بر آن اشتغال به ورزش آنهم در کنار کار باعث ارتقای بازدهی و کیفیت کار مطلوب و ایجاد رقابت سالم در جهت تندرستی و شادابی در میان همکاران خواهد شد.

در همین راستا و همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رقابتهای فوتسال جام فجر یاد بود سردار دلها با حضور ۱۵ تیم از سراسر منطقه و با ترکیب نواحی و معاونت های گوناگون آغاز و همزمان با میلاد مسعود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به سرانجام رسید.

هوشیار در ادامه تاکید کرد: تمامی همکاران حاضر در این رقابت ها مراحل مختلف واکسیناسیون را گذرانده و کلیه مسابقات نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

شهردار منطقه ۱۸ اضافه کرد: ۱۵ تیم حاضر در این رقابتهای در قالب سه گروه ۵ تیمی در مدت ۴۵ روز به رقابت پرداختند و در نهایت دو تیم در صدر جدول این دوره از مسابقات به مرحله نهایی راه یافتند.

لازم به ذکر است که اعضای تیم حوزه دفتر شهردار و قهرمان این دوره از رقابتها یعقوب هوشیار، محمد رضایی، مجید غریب، حسین کردگاری، یاسر موثقی، مهدی نقدی، علی درخشان، اصغر مقدسی، رضا شاعری، مسعود مرادنیا یی راد، علی رشوندی، با مربی گری امیر آندستا بازیکن سابق تیم سایپا و یوسف چهاردولی سرهنگ یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۸ که مسئولیت این تیم را برعهده داشتند.

همچنین تیم فوتبال مجموعه ورزشی بدر در رتبه سوم قرار گرفت و کاپ اخلاق این رقابتها به تیم ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۸ اختصاص یافت.
شایان ذکر است با حضور شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از همکاران شهرداری منطقه ۱۸ آیین اختتامیه این رقابتها برگزار و از رتبه های برتر با اهدای لوح یاد بود و هدایایی چند، تقدیر بعمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.