×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
رفع مشکل ملکی جانباز گرانقدر شقاقی‌نژاد بعد از سال‌ها

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  در این دیدار  که به مناسبت روز پاسدار و جانباز برگزار شد، محمد جواد خسروی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) و میلاد امام الساجدین علی بن الحسین (ع) آغاز می شود و با ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) متبرک می شود.
وی افزود: با تاسی به آموزه های امام حسین(ع) و رشادت های حضرت ابوالفضل العباس(س)، مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن را از شما جانبازان سرافراز میهن اسلامی مان می آموزیم.

خسروی در پایان تصریح کرد: ضمن تعظیم به ایثارگری شما جانبازان گرانقدر، خود را متعهد به آرمان های والای مدافعین دین و وطن میدانم.
لازم به ذکر است؛ محمد ولی شقاقی نژاد از جانبازان دوران دفاع مقدس ساکن محله شمشیری است که مدتها بود ملک وی که در طرح واقع شده بود دارای مشکل حل نشده بود که با پی گیرهای خسروی شهردار منطقه ۹ پیرو دستور زاکانی شهردار تهران و همراهی  خیرین به آن رسیدگی شد.

همچنین، به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، خسروی شهردار منطقه ۹ با همراهی سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به دیدار جانبازان سرافراز رفت.

در این دیدار شهردار منطقه ۹ و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منزل جانبازان یوسف زینال زاده و محمدرضا بارانی گپ و گفت صمیمانه ای داشته و پیگیر مسائل و مشکلات مرتبط با مباحث مدیریت شهری شدند.

یوسف زینال زاده و محمد رضا بارانی از جانبازان دوران دفاع مقدس ساکن محله استاد معین هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.