×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
نبود فاضلاب شهری در منطقه ۲۲ تهدیدی برای سلامت عموم است

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  نشست شورای سلامت این منطقه با حضور حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران، وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲، معاونان، شهرداران نواحی و دست اندرکاران مساله سلامت و تندرستی با هدف ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

 

محمدی در این نشست اظهار داشت: در مدت زمانی که توفیق خدمتگزاری در این محدوده از پایتخت را برعهده دارم، تلاش کردم بین نهاد های گوناگون که در منطقه ۲۲ فعالیت دارند هم افزایی ایجاد شود.

 

وی افزود: متاسفانه خلا مدیریت یکپارچه شهری باعث شده است که خیلی از موضوعات مربوط به شهروندان به شکل صحیح مورد اجرا قرار نگیرد و کیفیت زندگی در کلانشهری مانند تهران مناسب نباشد، اما بر این باور هستم که شورای سلامت کمک بسزایی برای رفع این خلا مدیریت یکپارچه شهری خواهد کرد.

 

شهردار منطقه ۲۲ مهم ترین چالش در منطقه را مربوط به فاضلاب شهری دانست که تهدیدی برای بهداشت عمومی است و گقت: متاسفانه کمتر از ۳۰ درصد عملیات فاضلاب شهری این منطقه انجام شده و برخی از مجتمع های مسکونی با مشکل فاضلاب شهری مواجه هستند، که باید در این زمینه هم دست به دست دهیم تا این چالش شهری برطرف شود؛ البته جا دارد از آقای بختیاری مدیر شرکت آب و فاضلاب استان تهران که در تلاش  است این مشکل رفع شود تقدیر کنم.

 

محمدی عنوان کرد: اتفاق های خیلی خوبی در این منطقه در حال اجرا است، انشالله روز پنجشنبه هفته جاری مراسم کلنگ زنی احداث تصفیه خانه فاضلاب صورت خواهد گرفت و می توان گفت بهترین عیدی برای شهروندان این منطقه تلاش برای رفع مشکلات فاضلاب شهری است.

 

شهردار منطقه ۲۲ خاطر نشان شد: مهم ترین چالش شهری در منطقه ۲۲ نبود فاضلاب شهری است که تهدیدی برای سلامت عموم مردم خواهد بود.

 

گفتنی است، اعضای حاضر در این جلسه به ارائه گزارش و تبیین عملکرد خود در حوزه اقدامات انجام گرفته در سال۱۴۰۰ پرداختند و پیش بینی های لازم برای سال آینده انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.