×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
تکمیل پروژه فاضلاب شهری منطقه ۹ در سال آینده

به گزارش  “سیمای اقتصادی”  محمد جواد خسروی ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: از ابتدای حضور در مجموعه شهرداری منطقه به طور پیوسته با حضور در مساجد و میان مردم در جریان مسائل، مشکلات و مطالبات شهروندان شریف قرار گرفته ام تا بتوانیم خدمات بهتری به آنها ارائه کنیم.

وی افزود: با تحول در نگرش بودجه ریزی شهری، بودجه مناطق کم برخوردار مانند منطقه ۹ در راستای تامین عدالت و کاهش فاصله مناطق شمال و جنوب شهر، افزایش  قابل توجهی پیدا کرده است.

خسروی ادامه داد:  با تامین مالی پروژه ها و افزایش بودجه منطقه، می توان کارهای زیربنائی در حوزه های عمرانی، خدماتی و ترافیکی انجام داد که در نهایت رضایت شهروندان را ایجاد کند.

شهردار منطقه ۹ بیان کرد: تسریع پروژه میدان فتح یکی از مطالبات اصلی شهروندان منطقه است که اجرای این پروژه فرامنطقه ای باعث حل شدن گره ترافیکی غرب کلانشهر تهران خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه فاضلاب شهری منطقه در سال ۱۴۰۱ به طور کامل تکمیل خواهد شد و انشعابات فرعی به شبکه اصلی فاضلاب شهر وصل خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: رویکرد اجتماعی شهرداری تهران محله محوری و استفاده از ظرفیت شهروندان، نخبگان، معتمدین محلات و بسیج است.

خسروی در پاسخ به مطالبه شهروندان در زمینه نوسازی و نصب مخازن زباله در منطقه گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۹، تعداد ۲۰۰ مخزن جدید در محلات مختلف نصب کرده، ضمن آنکه اقدام به نوسازی و تعمیر مخازن زباله موجود کرده تا مانع آلودگی محیطی و تکثیر حیوانات موذی شود.

گفتنی است؛ در دیدار شهردار منطقه ۹ با نمازگزاران مسجد امیر المومنین برخی از شهروندان مسائل و مطالبات خود در حوزه های مختلف اعم از عمرانی و ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و شهرسازی را مطرح کرده و دستورات لازم برای حل مشکلات در چارچوب مقررات صادر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.