×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یک فوتی و ۱۵۰۹ مصدوم در چهارشنبه سوری

ایران – سیمای اقتصادی: رییس کمیته کشوری جهارشنبه آخر سال در خصوص آمار تعداد مصدومین کل کشور اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰۹ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدند و یک نفر در زنجان فوت شده است.

به گزارش سیمای اقتصادی، شب چهارشنبه آخر سال که فرا می‌رسد شاهد اخبار ناگواری از حوادثی که به خاطر چند لحظه شادی ناخوشایند بروز می‌کند هستیم، از مجروح شدن و قطع عضو و حتی در پاره‌ای از مواقع فوت برخی از شهروندان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدامات و برنامه‌های مناسبی در زمینه پیشگیری از حوادث اندیشه شده است و آرزو می‌کنیم که جشن چهارشنبه آخر سال به دلیل غفلت برخی از افراد منجر به تلخ شدن کام دیگران نشود.

پیمان صابریان، مسئول کمیته چهارشنبه سوری وزارت بهداشت درباره جزئیات حوادث چهارشنبه سوری گفت: ۱۵۰۹ نفر بر اثر حوادث در کل کشور مصدوم شده‌اند که از این تعداد، ۱۵۰ نفر در بخش عادی و ۴ نفر در بخش ویژه بستری شدند. همچنین ۱۰۶۷ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

مسئول کمیته چهارشنبه سوری وزارت بهداشت گفت: متاسفانه یک نوجوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه در زنجان جان خود را از دست داد.

وی گفت: از این تعداد ۳۸۵ نفر دچار سوختگی درجه ۲ یا ۳ و ۱۰۷ نفر نیز دچار قطع عضو شدند. همچنین ۴۵۳ نفر از مصدومان از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند.

مصدومیت دومامور دیگر پلیس با نارنجک دستی

سردار حسین رحیمی گفت: حوالی ۲۲ راکبین یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده نارمک اقدام به پرتاب نارنجک دستی به سمت دو تن از مأموران پلیس کردند.

او با بیان اینکه این دو مأمور بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: عوامل کلانتری نارمک سریع نسبت به شناسایی و دستگیری راکبین موتورسیکلت اقدام و آنان را دستگیر کردند.

عصر امروز نیز یکی از سربازان وظیفه در محدوده جنوب تهران از ناحیه پا مورد اصابت نارنجک دستی قرار گرفته بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.