×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمات‌رسانی به شهروندان در گرو فعالیت‌های کارگران است

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   وحید رضا محمدی  به مناسبت روز کار و ‌کارگر به همراه مدیران شهری با حضور در محوطه شهرداری ناحیه سه این منطقه از کارگران حوزه خدمات شهری تقدیر کرد و در جمع آنها اظهار داشت: تمامی فعالیت های شهری به دست زحمت کش کارگران انجام می شود و اگر تنها یک روز این فعالیت ها صورت نگیرد خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری به روی زمین خواهد ماند و در حوزه عمرانی فعالیتی صورت نخواهد گرفت، که جا دارد توجه ویژه ای به فعالیت کارگران داشته باشیم.

 

وی افزود: در این ۷ ماهی که توفیق خدمتگزاری در این منطقه را برعهده داشتم تلاش کردم حقوق کارگران در اولویت پرداخت ها باشد و الحمدلله توانستیم به موقع حقوق تمامی کارگران را پرداخت کنیم و این روزها شاهد آن هستیم هیچ حقوق معوقه کارگری وجود ندارد.

 

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: فعالیت شهرداری تهران در دو بخش ستادی و اجرایی صورت می گیرد که فعالیت های اجرایی اگر نباشد قطعا فعالیت های ستادی تاثیر نخواهد داشت؛ این نشان از تاثیر و نقش مهم عوامل کارگری در خدمات رسانی به شهروندان دارد.

 

محمدی تصریح کرد: دکتر زاکانی شهردار تهران نگاه ویژه ای به موضوع کارگران از جمله معیشت، حقوق و دستمزد و بیمه آنها دارد و با همین نگاه مدیریت شهری منطقه تلاش داریم تا بتوانیم زحمات اقشار کارگری را جبران کنیم.

گفتنی است؛در پایان مراسم با اهدای گل و لوح تقدیر از زحمات کارگران تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.