×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان محله عبدل آباد منطقه ۱۹

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور بانوان در نظر دارد با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران، در راستای جلب مشارکت کنشگران اجتماعی در بهبود وضعیت زندگی زنان و خانواده و تحقق «تهران، شهر خانواده»، دومین رویداد ریحانِ شهر را برگزار کند.

به گفته این مسئول شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل سمن ها و گنشگران اجتماعی فعال در موضوع زنان و خانواده ،توانمندسازی وساماندهی مشارکت اجتماع محور کنشگران اجتماعی در موضوع زن و خانواده به منظور ارتقای کیفیت زندگی بانوان، توسعه خدمات اجتماع محور در خصوص اعتلای  سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اجرای طرح های خلاقانه اجتماعی محور و مشارکتی در محله ها از اهداف برپایی این رویداد است.

او تصریح کرد: رویداد ریحان شهر در راستای جلب مشارکت کنشگران اجتماعی در بهبود وضعیت زندگی زنان و خانواده در دی ماه سال گذشته برگزار شد که طرح ارائه شده از منطقه ۱۹ با عنوان طراحی مدل راه اندازی بازارچه غذا با هدف تقویت و سازماندهی تولیدات خانگی بانوان محله عبدل آباد برگزیده شد.

همچنین به منظور جذب و حمایت از کسب و کارهای کوچک و در راستای توسعه کارآفرینی دو مرکزکوثر در این منطقه فعال هستند و قابلیت اشتغال را برای ۳۰ نفر فراهم می کند.

بر اساس این گزارش دومین رویداد ریحان شهر از ۲۲ مرداد ماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.