×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی با حضور در نمایشگاه تخصصی ایران هلث توانمندی‌های خود را ارائه می‌دهند

به گزارش سیمای اقتصادی، دکتر محمدعلی همتی در بازدید از غرفه شرکت‌های اوزان و بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی در نمایشگاه ایران هلث اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی به دلیل اینکه دومین تولید کننده درمان کشور است و ۸۰ بیمارستان و ۳۶۰ مرکز درمانی را اداره می‌کند، برای بهبود خدمات نیازمند تجهیزات به روز است.

وی با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات پزشکی تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر به روز شده اند و این کار باعث ارتقاء خدمات درمانی در مراکز وابسته به تأمین اجتماعی شده است، افزود: ما نیازمند تداوم این مسیر هستیم و به همین دلیل کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی باید به اطلاعات به روز دسترسی داشته باشند.

دکتر همتی شرکت‌های اوزان و بازرگانی بین‌المللی تأمین اجتماعی را از جمله شرکت‌های موفق در زمینه تأمین تجهیزات بیمارستانی برشمرد و اظهار داشت: شرکت اوزان در تجهیز بیمارستان‌ها تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده و موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است. شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی نیز تجهیز بیمارستان‌ها و به خصوص تجهیزات تکلیفی را برعهده داشته و بسیار خوب عمل کرده است.

وی فعالیت موفق شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی را منجر به استقلال و موفقیت این سازمان در احداث و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانست و گفت: حضور این دو شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی نشانگر موفقیت سازمان در ارائه خدمات بیمارستانی و تأمین تجهیزات پزشکی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.