×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
تدوین استراتژی و هدف، ضرورت تحقق جذب منابع بیشتر

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ، عیسی امامي در جريان اين بازديدها، داشتن اطلاعات شفاف از موقعيت جغرافيايي، پتانسيل هاي اقتصادي وکسب و کارهاي مولد شهرستانها را از اهم وظايف روساي شعب عنوان کرد كه مي توانند با طبقه بندي اين داده ها، اولويت بندي طبقات و انتخاب تيم بازاريابي مناسب، بستر توسعه و جذب منابع به شعب تحت امر خود را مهيا كنند.

امامی، در ادامه از تشکیل کمیته راهبردی و بازاريابي در استانها خبر داد که از اهم وظايف اين کميته ها بررسي شاخص ها و نسبت هاي مربوط به مسائل مختلف آن استان اعم از مناطق اقتصادي، شهرك هاي صنعتي، وضعيت نقدينگي، كسب و كارهاي فعال، اصناف و اتحاديه ها، اتاق بازرگاني، ميزان منابع جذب شده و… مي باشد كه روساي شعب بايستي به تحليل و بررسي اين مسائل در حوزه عمل شعب خود بپردازند و براي جذب منابع بيشتر برنامه ريزي كنند.

در این بازدیدها، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به طرح جديد بانک با عنوان رونق مهر اشاره نمود و آن را زمينه ساز تحقق شعار سال۹۸ و حمايت از کسب و کار دانست.

در ادامه، اقدامی رئیس اداره کل سازمان و برنامه ریزی نيز به اهميت طرح جديد رونق مهر در ايجاد ارتباط با اشخاص حقوقي و شرکتها و اهالي کسب و کار اشاره كرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •